2015. április 1., szerda

Clown kritika



Clown


Kent csak a fiának akar kedveskedni a születésnapja alkalmából azzal, hogy beöltözik bohócnak. Aztán azon kapja magát, hogy nem tudja levenni a maskarát. Ez kezdetben jópofa mókának tűnik, de a helyzet kezd elmérgesedni és Kent teste is megváltozik. 


A Clown marha jól indul. Meg is lepődtem rajta, hogy mennyire vitt magával a sztori, holott lényegében semmi extrát nem ad. Mégis kifejezetten szórakoztató és érdekes nézni, ahogy Kent küszködik újonnan érkezett parazitájával és próbál tőle megszabadulni. A bohócos körítés szintén dob az összképen, noha nem egyedi, de azért ötletes az alapfelütés.
Aztán jönnek a sablonok, a változás, hősünkből szörny lesz, a cselekmény pedig visszazuhan a szimpla középszerbe. A tipikus hirtelen hanghatásokkal próbálják a frászt hozni ránk (többnyire sikertelenül), a vérmennyiség sem valami hatalmas, maximum az verheti ki egyeseknél a biztosítékot, hogy többnyire gyerekek az áldozatok, bár ez sincs túlspirázva. A szokásos bakikat sem ússzuk meg, kapunk logikai bukfenceket, de van olyan szereplő (Karlsson), akiről fingunk nincs mi lesz a sorsa, egyszerűen csak nem látjuk többet. A zárás is a szokásos "vége de még sincs" epilógus, ami után csak húzzuk a szánkat.


A Clown végül egy olyan tucathorror lett, aminek az „unalmas” felvezetése sokkal szórakoztatóbb és érdekesebb, mint a sablonos gyilkolászás és a démon mizéria. Horror fanok tehetnek vele egy próbát, de leginkább azoknál fog működni, akik félnek a bohócoktól.

Összegzés:

Színészek: 10/5
Zene: 10/5,5
Kategórián belül: 10/5

Végítélet: 52%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése