2014. augusztus 10., vasárnap

Liebster Award fákkye

Hipszter Award


Van ez a díj, amit blogok osztogatnak egymásnak és az a megtiszteltetés ért, hogy a Smoking Barrels drága angyalvirágai csípik a sok szarságot amit írok. Ezúton is köszönöm nekik, jól esett! Aztán vannak szabályok, amiket többé-kevésbé be kéne tartani, íme:

- köszönetet mondani annak, akitől kaptuk a díjat (pipa)
- válaszolni az általa feltett 4 kérdésre (lent)
- írni 4 random tényt magunkról (lent)
- 11 blognak továbbadni a díjat, lehetőleg úgy, hogy ők is tudjanak erről (egy bunkó pöcs vagyok és nem olvasok 11 blogot, nemhogy ajánlom őket, akit bírok az ott az oldalsávban)
















A négy kérdés:

1. Mi volt az a bejegyzés, amit teljesen másként írnátok meg, vagy egyáltalán nem írnátok meg, ha visszamehetnétek az időben?

- Gőzöm nincs. Még az elején volt pár olyan írásom amik nagyon "viccesek" lettek és azokra nem vagyok felettébb büszke. De az is én voltam, úgyhogy mit tagadjam, szerintem nincs ilyen.

   
2. Mi volt/volna a létező legnagyobb elismerés, amit egy olvasótól kaptatok/kaphatnátok?

- Egyszer ez a valami, tényleg tök jól esett! Aztán volt néhány olyan komment, hogy rám mindig lehet számítani, ha jó filmeket kell ajánlani, meg amikor egy olvasóval egy olyan filmet ismertetek és szerettetek meg, amit alapból elkerült volna. Az ilyen mindig marha jó érzés.


3. Átlagosan mennyi időt töltötök a bloggal kapcsolatos bíbelődéssel (írás, anyaggyűjtés, karbantartás, stb.) naponta?

- Nem túl sokat. Az írás és a toplistákhoz az anyaggyűjtés foglal le leginkább, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy sokat csüngök a blogon. Szeretek írni, szeretem csinálni az egész blogolós témát, de ez nekem hobbi és nem akarom, hogy bármikor is úgy érezzem, hogy ezt kötelező csinálni. Az már nem lenne ugyanaz. 


4. Van-e jövője úgy általában a blogolásnak, hová fog fejlődni, esetleg megölik-e a közösségi oldalak ezt a formátumot? 

- Kétlem, hogy megölnék, sőt még növelhetik a népszerűséget. Ettől függetlenül fogalmam nincs, de jövője biztos van, amíg akadnak olyan emberek akik szívesen írogatnak random dolgokról. Márpedig olyanból sok van!


Jöjjön négy random tény rólam:

- Nemrég írtam egy könyvet és ki akarom adatni.
- Tegnap nyelvvizsgáztam.
- Jelentek meg kritikáim Zala megye legnagyobb napilapjában.
- Most megyek ebédelni  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése